Zadania Kancelarii Sejmiku

Zadaniem Kancelarii jest obsługa radnych Sejmiku, sesji oraz posiedzeń komisji

  1. obsługa sesji Sejmiku:
    • przygotowywanie i prowadzenie niezbędnej dokumentacji oraz korespondencji z sesji Sejmiku, zgodnie z obowiązującymi regulacjami prawnymi,
    • prowadzenie rejestru uchwał Sejmiku,
    • przekazywanie oryginałów uchwał Sejmiku organom nadzoru, do publikacji w Dzienniku Urzędowym Województwa Śląskiego (w tym akty prawa miejscowego) oraz Gabinetowi Marszałka (w celu przekazania Wydziałom Urzędu do wykonania),
  2. obsługa posiedzeń komisji:
    • przygotowywanie i prowadzenie niezbędnej dokumentacji oraz korespondencji z posiedzeń komisji, zgodnie z obowiązującymi regulacjami prawnymi,
    • prowadzenie rejestru wniosków i opinii komisji,
  3. bieżące sprawy radnych:
    • przygotowywanie i prowadzenie niezbędnej dokumentacji oraz korespondencji radnych, zgodnie z obowiązującymi regulacjami prawnymi,
    • obsługa klubów radnych,
    • prowadzenie rejestru oraz przekazywanie interpelacji (zapytań, wniosków) radnych,
  4. współdziałanie z Wydziałami w zależności od potrzeb Sejmiku, komisji i radnych.

Regulamin Organizacyjny Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego (§23 punkt 2 Załącznik nr 2 do Uchwały nr 87/ 14/V/2015 Zarządu Województwa Śląskiego z dnia 2 lutego 2015)


Kancelaria Sejmiku Województwa Śląskiego
ul. Ligonia 46 40-037 Katowice
telefon: +48 (32) 20 78 273
faxy: +48 (32) 20 78 274
sejmik@slaskie.pl